.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
درجلسه سیدحسن و احمدي‌نژاد مطرح نشد!
در جلسه احمدي‌نژاد با سيدحسن خميني درباره مجلس خبرگان، بقايي و دانشگاه ايرانيان صحبت نشد.

در جلسه احمدي‌نژاد با سيدحسن خميني درباره مجلس خبرگان، بقايي و دانشگاه ايرانيان صحبت نشد.

سايت جماران در اين باره نوشت: به دنبال طرح مطالبي درباره محتواي جلسه آقاي احمدي نژاد و يادگار امام در سايت جهان‌نيوز با عنوان خبر ويژه، پيگيري‌هاي خبرنگار جماران حاكي است كه خبر مذكور عاري از واقعيت است. در جلسه آقاي احمدي‌نژاد و حجت‌الاسلام والمسلمين سيد حسن خميني، مطلبي درباره كانديداتوري يادگار امام يا پادرمياني ايشان براي حل مشكلات احتمالي آقاي بقايي عنوان نشده است. همچنين هيچ مطلبي درباره دانشگاه ايرانيان و بابك زنجاني نيز، طرح نشده است. طبيعي است كه اين مطالب مي‌تواند با انگيزه‌هاي مختلفي طرح شده باشد كه در جاي خود قابل بررسي است.

گفتني است سايت جهان‌نيوز در اين مورد نوشته بود كه احمدي‌نژاد به همراه آقاي بقايي با حجت‌الاسلام سيدحسن خميني ديدار كرده است. نقل شده است كه وي خطاب به حجت‌الاسلام سيدحسن خميني گفته است: شما به آقاي تركان در مورد مناطق آزاد تذكري بدهيد كه اينقدر به آقاي بقايي تهمت نزند و عليه تيم دولت قبل دروغ‌پراكني نكند. اين حرف‌ها صحت ندارد و من به شما اطمينان مي‌دهم كه بقايي هيچ كاري نكرده است.

احمدي‌نژاد در مورد بابك زنجاني گلايه كرده و گفته است: رسانه‌هاي دولت و اصلاح‌طلبان خيلي روي بابك زنجاني مانور مي‌دهند و اين در حالي است كه اين موضوع هيچ ارتباطي به دولت ما (احمدي‌نژاد) ندارد.

وي همچنين در مورد دانشگاه ايرانيان گفته است: من از شما خواهش مي‌كنم كه جلوي اين بي قانوني را بگيريد و پادرمياني كنيد كه اين اجحاف را در حق ما نكنند و بگذارند دانشگاه ما فعاليت كند. در اين ديدار احمدي‌نژاد در مورد مجلس خبرگان تحليلي ارايه داده است و ضمن آن تحليل لزوم جوان‌گرايي را در اين مجلس بيان كرده و گفته است: اگر اين جوان‌گرايي توسط افرادي مثل شما انجام شود خيلي عالي است./250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.046 seconds.